Semester

Nyheter / Permalink / 0
HEJ!!!
Just nu har jag semester från arbete på Sportson i Skövde. Sjukt gött att ha lite semester och bara få koppla av lite. Men allt är iallafall bra med mig. Försöker jobba på med träning och försöker tävla så mycket som det bara går för att lära mig så mycket som möjligt och få erfarenheter. Det är roligt att tävla mycket också men det tar mycket energi av en. Det är ju bara några timmar man tävlar men det tar upp mycket energi innan och efter.
Men nu är siktet på Finnmarksturen i Ludvika och långloppscupen. 68km och 1000 hm ska köras under ca 2h 20min. Mycket stig och snabba grusvägar som går mycket upp och ner. Väldigt rolig bana. Så det är det jag laddar inför just nu.
Körde igenom Finnmarksturen med Fredrik Berg i söndags och kroppen kändes sådär för har kört hyfsat hårt en vecka i sälen innan. Vi tog oss iallafall igenom det. Men kom fram till att det blir Fast Track 2.0 däck. med 2.0 bar med vätska i. Jävligt bra allround däck för långloppscupen om ni frågar mig.
Bilden kommer från veckan i sälen när jag och Ellen va ute en sväng. 
Till top