Lagtempo med teamet + några till = Jobbigt!!!

Nyheter / Permalink / 0
Kan vara det jobbigaste man gör på landsvägscykel eller jag har ju ingen landsvägcykel men jag har en cykelcross som funkar att köra på men det börjar bli jävligt jobbigt att köra på den. Har bara 44 klinga ifram och man brukar ha 52 tänder. Men Sportson har 20% just nu på alla cyklar så man kanske ska köpa en. Jaja det får bli någon gång snart när jag har tid med de. Prioriterar min mtb och annat framför landsvägscyling. Landsvägs hoj är sjukt bra att träna på annars. För de är sån skillnad på mtb och landsväg när man kör distans, tempo mm. Det blir lixom konstant motsånd på landsväng och på mtb blir det lite mer intervallkörning på grunda av att man kör i skogen. För i skogen blir det att pulsen blir hög när det stökigt. 
Tillbaka till mig.
Men i morse innan frukost tog jag och Ellen en fin löprunda men vår lilla vovve Wilgot. Var riktigt skönt att komma ut men Wilgot blev så trött i slutet men det var bara bra för mig för jag var också trött skillnad mot Ellen som inte ens var svettig. Sjuk tjej jag har, orkar hur jävla mycket som helst.
På dagen så blev det inte mycket gjort. sova, äta och kolla på tv och tvätta för imorgon åker vi upp till Fredrik och Patricia igen. Tror det skulle bli kräftskiva hos dom plus lite träning. Sen på lördag så åker vi mot Ludvika och börjar ladda för Finnmarksturen. 
 
Till top