Viktor Ludvigsson

Profil / Permalink / 0
Viktor Ludvigsson 21 år från Tibro fördetta Hockey spelare på elit nivå. Men hösten 2013 så bestämde jag mig för att bara köra på cykling som jag inte allts hade några erfarenheter av. Men 2015 så gjorde jag ett försök i Elit klassen som jag själv tycket jag gjorde bra med att utvecklas både med cykel och utanför cyklingen. Hela tiden och vill utvecklas och verkligen blir bättre. Därför jag tacka ja till Skövde CK Sportson Cycling Team. Hoppas på ett riktigt fint år med fina resultat och hoppas ni också vill hänga med på resan. 
 
Namn: Viktor Ludvigsson 
Född: 17 Mars 1994
Bor: Tibro 
Jobbar: Lundbergs Möbler
Skola: Lichron i Skövde
Vikt: 88.3kg
Längd: 185cm 
Klubb: Skövde ck - sportson Skövde ck Team
Cykel: Specialized Epic World Cup 2016
Till top