Testerna Är Klart Godkända!!!

Nyheter / Permalink / 0
Så nu kan man börja tänka på något annat än testet. För idag torsdag kl 14.00 så skulle jag vara hos Träningskonsulten och göra mitt andra test. Börja med Laktat testet som var ganska lätt ibörjan men efter varje 4 min så la de på 30watt. Se bilden.
Sen var det dax för MAX test och VO2max. Börja från 0 watt på testcykel och så ökar de motståndet tills man inte orkar trampa mer. Kanske inte det roligaste att gör men jävligt roligt att se att det man gör ger resultat.
Var sjukt nervös inför testerna. För man hade kännt att det har gått bra på träningarna men man vet inte hur kroppen har tagit de. Men till slut så blev det bra och testerna kändes jävligt bra också. Vad mer ska jag säga. Ni själva får kolla om det är bra eller inte. Men jag är super nöjd!
Får tack träningskonsulten för testerna och nu väntas två st 5h pass i helgen och nästa vecka blir det 19h 7 min. :) kul!! jobba jobba!
Fick hem lite från Fairing också. Det tackar jag för. Så jag kan gör ännu bättre resultat nästa gång.
 
Förbättring på alla plan men det ska bara bli bättre!
 
Lite klistermärken på cykeln också. Men cykeln får vänta tills snön är borta så ska vi ta några svängar jag och hon tillsammans.
 
Till top