kedjebrott och en krasch

Nyheter / Permalink / 0
Dagens kvällstur blev på 2.5h. Jag började turen bort till Ryds kullar som vi skulle haft tävling på i tisdags men blev inställd pågrund av att det kom för mycket snö. Jag kommer iallafall bort dit och träffar på Anders Karlssons som är ute och tjuv tränar. Så hänger med honom 1.5 varv till min kedja går av. :( Aldrig varit med om att en 11 delad kedja går av. Iallafall så bor inte Anders så långt bort så jag hänkade på honom och fick dit ett kedjelås. Så att jag kunde fortsätta min tur.
Tack för hjälpen Anders.
Jag hade lite tråkigt under passet så försökte styla lite för mig själv på dom hårda och snöiga vägarna. Så glider bakhjulet lite för mycket och jag åker i backen. Nu i efterhand så gör det rätt ont i knät.
Imorgon blir det 30/30s intervaller påväg till jobbet.
 
Till top