Ny vecka och november står och väntar runt hörnet.

Nyheter / Permalink / 0
Måndag idag och det innebär mycket i verkstaden på Sportson Skövde. Några som ska byta till vinterdäck, några som ska ha service. 
Efter jobbet så tog jag mej till hundklubbs huset och kolla på morgondagens mtb bana. En bana som är lite annorlunda mot det andra banorna som har varit. En teknisk bana som går upp och ner på skultorps finna stigar. 
Det har regnat hela dagen idag och det ska fortsätta regna hela kvällen tills imorgon.
Men många har sagt det ska byta däck till tex Rocket Ron. Men jag kör på min Maxxis Aspen 2.1 däck. Gillar dom stark. Lätta, rullar lätt och ett bra gerpp. Nästa år så kommer jag köra på Maxxis däck om ni ville veta. Maxxis kommer med vit sidor nästa år :) 
Imorgon går starten kl18.15 för ungdomarna och kl18.45 startar vi seniorer. Hoppas det blir en riktigt bra fight. 
 
Fick med mig ett par handskar från Sportson idag. Ett par hanskar som funkar perfekt när det är höst/vår. Handskar som håller värmen bra och släpper inte in någon luft men fortfarande tunna. Andra hanskar som jag har testat har varit för varma, stora sömmar som är obekväma. Kom gärna i till oss på Sportson Skövde så hittar vi rätt hanske åt dig med. ;)
 
Till top