Söndag och sova en timme längre.

Nyheter / Permalink / 0
 
 
Idag har dagen varit i ett. Vakna upp med att Ellen kom med frukost på sängen, mysigt! Sen var det dax att fixa tvätten, disken och städa huset lite under tider Ellen var ute och sprang. Sen bar det iväg till Skövde för att fixa mitt bakhjul inför kvällens spinningpass. 
Kl 14:00 så var det träningstävling i Korsberga som Hjo VK hade fixat. Inte så många startande men runt 30 st tror jag. 
Starten gick, Jesper G. Henric D och jag kom iväg ganska snabbt från början. Efter 1 mil så släpper Henric i skogen. Jesper och jag kör lungt på gruset men när vi kommer närmare mål så försöker jag att få en lucka till honom. Det fick jag och jag tog hem segern. Alltid kul att vinna och köra. Det var inget hårt race men en rolig bana. 
 
Dagens sista pass skulle bli i en spinning sal med Ellen, Sara och 24 st deltagare. STC i Tibro har haft cykling hela veckan och Sportson har varit med och sponsrat med lite gerjor och sista passet så ville dom att jag skulle vara med och köra. Jag o Ellen satte ihop billingeracet på 2h med banprofilen från billingeracet. Riktigt roligt tyckte jag. För man visste hur ont i bena det gjorde när man körde racet i sommras. Men tror att alla tyckte om det. Det gjorde jag och Ellen iallfall. 
 
 
 
 
Ha en bra vecka!
 
Till top